Budapesti és debreceni üzletünkben nagyon fontos a vásárlóink és munkatársaink védelme, ezért rendszeresen fertőtlenítjük az üzleteink eladóterét és a kiszállítást végző járműveinket.
A gipszkarton-webáruház szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdéseid esetén az alábbi elérhetőségeken veheted fel velünk a kapcsolatot:
Üzletünk elérhetősége:
Bajaport Sped Kft
1182 Budapest Péterhalmi út 8.
E-mail címünk: budapest@szigatech.hu
Telefonos elérhetőségeink:
Üzlet: 06-1-296-08-58 ( A szolgáltatónknak köszönhetően hol jó, hol nem jó :)
Értékesítés: (ezek abiztosabb elérhetőségeink)
ZSUZSI 06-70-948-3916
Szállítás:
DIA 06-70-624-9923
A gipszkarton-webaruhazban megjelenített termékeket elektronikus úton tudod megrendelni. Megrendelés esetén a termékeket házhozszállítjuk, futárral küldjük vagy összekészítjük és személyesen átveheted a budapesti üzletünkben.
A megrendelések feldolgozása, visszaigazolása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 6-14 munkanapon belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén kérjük hívd központi számunkat további információért (szállítás, árukészlet ellenőrzése).
Készletinformációk a termékeknél:
RENDELHETŐ státuszú termékek esetében pontos szállítási határidőt csak gyártói visszaigazolás alapján tudunk adni!
NEM RENDELHETŐ státuszú termékek beszerzése átmenetileg szünetel!
KÉSZLETEN Státuszú termékek esetében a készlet rövid időn belül is változhat mert nem csak webáruházon keresztűl értékesítünk. Raktárkészletünk percről percre változik mintaboltjainkban történő értékesítések miatt, így kérjük mindenképpen várja meg írásos visszaigazolásunkat!
Szállítási információ:
Amint feldolgoztuk a megrendelésed keresni fogunk e-mailben és telefonon is, a várható szállítás költséggel kapcsolatban illetve a szállítási időpont egyeztetésével. A gipszkarton-webáruházban vásárolt termékek terjedelme és súlya ha meghaladja a futárszolgálat álltal szállítható mennyiséget akkor saját sofőrünkkel oldjuk meg a kiszállítást, ezért csak ebben az esetben van lehetőség a szállításkor fizetni a megrendelés előleg (50%) feletti részt. Amennyiben futárszolgálat vagy a posta MPL végzi a kiszállítást ez esetben kizárólag előreutalással lehet fizetni, nincs UTÁNVÉT lehetőség!!!! A megrendelt termékek épségét, mennyiségét az átadás-átvételkor kérjük ellenőrizni. Az átadás-átvételkor van lehetőség az esetleges teljesítési hibákkal, észrevételekkel kapcsolatban megjegyzést tenni a szállítást végző sofőrnél jegyzőkönyvben írásban. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A szállításkor felmerülő akadályoztatás elbírálásában a szállítást végző sofőr az illetékes személy, tehát ha nem közelíthető meg a rakodási helyszín, vagy csak a jármű esetleges sérülésével járna a rakodási hely megközelítése, abban az esetben a sofőr jelöl meg új rakodási területet amit a vevő köteles tudomásul venni.
Sikertelen kiszállítás:
Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben az áru átvételekor ki tudod fizetni annak díját a sofőrnek. A Te hibádból meghiúsult kézbesítés miatti újraszállítás és költségei minden esetben a Téged terhelnek. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség 150 Ft/km-enként) feléd kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezek után a terméket csakis előreutalással a teljes összeg kifizetésével áll módunkban teljesíteni. Sérült terméket ne vegyél át! Ebben az esetben jelezd a sofőrnél, hogy a terméket a sérülés miatt nem veszed át.
Szállítási határidő:
A szállítási határidő 6-14 munkanap, ha nincs feltüntetve másként. Abban az esetben ha valamely árucikkünket kiárusítottuk vagy egyéb okokból csúszik vagy nem teljesíthető és jelen pillanatban nincs raktáron, erről e-mailben vagy telefonon értesítünk.
Rakodás, lepakolás:
A házhoz szállítási díj a telephelyünktől történő kiszállítást tartalmazza a vevőcímre utcára történő szállító jármű mellé rakodással. Az áru behordását, bepakolását NEM!!!
A vevő köteles a szállításkor gondoskodni egy egészséges, ereje teljében lévő felnőtt, lehetőleg férfi embert biztosítani az áru lepakolásához. Amennyiben nem megoldható a bepakoláshoz a segítség, igényelhető az áru bepakolás, behordás szolgáltatásunk. Ebben az esetben cégünk biztosítja a rakodó embert. Ez a szolgáltatás utólag is kérhető a megrendeléshez akár telefonon is.
Fizetés:
Saját autónkkal történő szállítás esetén: a megrendelt termék fizethető teljes összegben előre utalással bankszámlánkra, vagy 50% előzetes előleg utalás ( megrendelés előleg) követően a fennmaradó összeg ( 50%) a szállítást végző sofőrnek végszámla alapján ( megrendelés előleg jóváírva ) a tételes átadás-átvételt követően.
Amennyiben futárszolgálat vagy a posta MPL végzi a kiszállítást: ez esetben kizárólag előreutalással lehet fizetni, nincs UTÁNVÉT lehetőség!!!!
Összekészített megrendeléskor, személyes átvétel esetén: a megrendelt termék fizethető teljes összegben előre utalással bankszámlánkra, vagy 50% előzetes előleg utalás ( megrendelés előleg) követően a fennmaradó összeg ( 50%) az üzletünkben végszámla alapján ( megrendelés előleg jóváírva ) a tételes átadás-átvételt követően.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és amennyiben garanciás a termék akkor garancia levelet a sofőr szállításkor viszi magával, vagy személyesen átvehető üzletünkben. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Saját autóval történő szállítási díjaink:
Budapesti mintabolttól 40 km-es távolság felett célfuvarban:
Budapesti mintabolttól 80 km-es távolságig túratervben:
Budapesti mintabolttól 140 km-es távolságig túratervben:
Budapesti mintabolttól 140 km-es távolság felett:
Egyedi díjszabást alkalmazunk a szállítandó termék súlya és terjedelme, illetve a pontos távolság figyelembe vételével. A szállítási útvonal tervezésekor figyelembe vesszük a szállítási cím és telephelyünk közti útvonalon érvényes súly és magasság korlátozásokat, ezért az útvonal hossza és a fuvarköltség jelentősen eltérhet a fentiektől! Továbbá amennyiben behajtási engedély szükséges a megjelölt címre azt a megrendelő köteles jeleznie a szállítás előtt!
Személyes átvétel:
Üzletünkben van lehetőség visszaigazolás alapján, 1182 Budapest Péterhalmi út 8. szám alatt.
(Hétköznap - 7:30 és 16:30 között, Szombaton: 7:30 és 11:30 között)