Szállítási információk

Budapesti üzletünkben nagyon fontos a vásárlóink és munkatársaink védelme, ezért rendszeresen fertőtlenítjük az üzleteink eladóterét és a kiszállítást végző járműveinket.


A gipszkarton-webáruház szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdéseid esetén az alábbi elérhetőségeken veheted fel velünk a kapcsolatot:

Üzletünk elérhetősége:

Bajaport Sped Kft 
Budapest, Kapitánypuszta út 2B, 1204
E-mail címünk: budapest@szigatech.hu

 

Telefonos elérhetőségeink:

Üzlet: 06-1-394-6294

Értékesítés:

Gál Zsuzsanna 06-70-948-3916

Csordás Krisztina 06-70-305-2448


A gipszkarton-webaruhazban megjelenített termékeket elektronikus úton tudod megrendelni. Megrendelés esetén a termékeket házhozszállítjuk, futárral küldjük vagy összekészítjük és személyesen átveheted a budapesti üzletünkben.

A megrendelések feldolgozása, visszaigazolása:


A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 6-14 munkanapon belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén kérjük hívd központi számunkat további információért (szállítás, árukészlet ellenőrzése).

Készletinformációk a termékeknél:

 RENDELHETŐ  státuszú  termékek esetében pontos szállítási határidőt csak gyártói visszaigazolás alapján tudunk adni!

 NEM RENDELHETŐ  státuszú termékek beszerzése átmenetileg szünetel!

 KÉSZLETEN  Státuszú termékek esetében a készlet rövid időn belül is változhat mert nem csak webáruházon keresztűl értékesítünk. Raktárkészletünk percről percre változik mintaboltjainkban történő értékesítések miatt, így kérjük mindenképpen várja meg írásos visszaigazolásunkat!


Szállítási információ:

Amint feldolgoztuk a megrendelésed keresni fogunk e-mailben és telefonon is, a várható szállítás költséggel kapcsolatban illetve a szállítási időpont egyeztetésével. A gipszkarton-webáruházban vásárolt termékek terjedelme és súlya ha meghaladja a futárszolgálat által szállítható mennyiséget, akkor saját sofőrünkkel oldjuk meg a kiszállítást. Kiszállítás esetén kizárólag előreutalással lehet fizetni, nincs UTÁNVÉT lehetőség!  A megrendelt termékek épségét, mennyiségét az átadás-átvételkor kérjük ellenőrizni. Az átadás-átvételkor van lehetőség az esetleges teljesítési hibákkal, észrevételekkel kapcsolatban megjegyzést tenni a szállítást végző sofőrnél jegyzőkönyvben írásban. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A szállításkor felmerülő akadályoztatás elbírálásában a szállítást végző sofőr az illetékes személy, tehát ha nem közelíthető meg a rakodási helyszín, vagy csak a jármű esetleges sérülésével járna a rakodási hely megközelítése, abban az esetben a sofőr jelöl meg új rakodási területet amit a vevő köteles tudomásul venni.


Sikertelen kiszállítás:


Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben az áru átvételekor ki tudod fizetni annak díját a sofőrnek. A Te hibádból meghiúsult kézbesítés miatti újraszállítás és költségei minden esetben a Téged terhelnek. Újraküldés esetén ezek után a terméket csakis előreutalással a teljes összeg kifizetésével áll módunkban teljesíteni. Sérült terméket ne vegyél át! Ebben az esetben jelezd a sofőrnél, hogy a terméket a sérülés miatt nem veszed át.


Szállítási határidő:


A szállítási határidő 3-14 munkanap, ha nincs feltüntetve másként. Abban az esetben ha valamely árucikkünket kiárusítottuk vagy egyéb okokból csúszik vagy nem teljesíthető és jelen pillanatban nincs raktáron, erről e-mailben vagy telefonon értesítünk.


Rakodás, lepakolás:

A házhoz szállítási díj a telephelyünktől történő kiszállítást tartalmazza.Az áru behordását, rakodást NEM!!!

A vevő köteles a szállításkor gondoskodni egy egészséges, ereje teljében lévő felnőtt, lehetőleg férfi embert biztosítani az áru lepakolásához.


Fizetés:


Saját autónkkal történő szállítás esetén: a megrendelt termék teljes összegben fizetendő előre utalással bankszámlánkra vagy személyesen üzletünkben készpénzzel, ill. bankkártyával. Nincs UTÁNVÉT lehetőség!

Amennyiben futárszolgálat (MPL) végzi a kiszállítást: kizárólag előreutalással lehet fizetni, ez esetben sincs UTÁNVÉT lehetőség!

Összekészített megrendeléskor, személyes átvétel esetén: a megrendelt termék fizethető teljes összegben előre utalással bankszámlánkra, vagy 50% előzetes előleg utalás ( megrendelés előleg) követően a fennmaradó összeg ( 50%) az üzletünkben végszámla alapján ( megrendelés előleg jóváírva ) a tételes átadás-átvételt követően.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és amennyiben garanciás a termék akkor garancia levelet a sofőr szállításkor viszi magával, vagy személyesen átvehető üzletünkben. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Saját autóval történő szállítási díjaink:

A megrendelt termékeket saját szállítóeszközeinkkel az egész országban házhoz szállítjuk Önnek az alábbi feltételek szerint. Utánvétes fizetésre a sofőrnél NINCS lehetőség!

 

A 1204 Budapest, Kapitánypuszta út 2/B alatti mintaboltunktól legfeljebb 50 km-es távolságig:

- bruttó 500.000 Ft feletti megrendelés: díjmentes szállítás

 

- bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés: 19.050 Ft / teherautó - 3,5 t (15.000 Ft + ÁFA) szállítási díj

 

1204 Budapest, Kapitánypuszta út 2/B alatti mintaboltunktól 50-100 km-es távolság esetén:

 

- bruttó 800.000 Ft feletti megrendelés: díjmentes szállítás

 

- bruttó 800.000 Ft alatti megrendelés: 19.050 Ft / teherautó - 3,5 t (15.000 Ft + ÁFA) szállítási díj

 

1204 Budapest, Kapitánypuszta út 2/B alatti mintaboltunktól 100 km-es távolság felett:

 

- bruttó 350 Ft/km szállítási díj

 

Az egyes szállításokkal kapcsolatos részleteket munkatársaink e-mailben, illetve telefonon egyeztetnek minden kedves vásárlónkkal.

A kiszállítás csak a megvásárolt termékek közvetlenül szállítóeszköz mellé történő lerakodását tartalmazza. Sofőr munkatársunk egyedül érkezik Önhöz és – mivel autóink nem emelőhátfalasak, nem darusak - természetesen segít a termékek platóról történő leadogatásában, de az ezen felüli egyéb anyagmozgatási, rakodási feladatokhoz Önöknek kell munkaerőt biztosítania.


Személyes átvétel:

Üzletünkben van lehetőség visszaigazolás alapján, 1204 Budapest, Kapitánypuszta út 2/B szám alatt.
(Hétköznap - 7:00 és 16:30 között, Szombaton: 7:30 és 11:30 között)


 

 

 Hívjon most!